Verzendbeleid
GEEN VERZENDKOSTEN
Bij Wickly nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor de verzendkosten van uw bestelling als u in Nederland of België woont. Dan worden onze producten 100% gratis bij je thuisbezorgd. Woont u buiten Nederland of België, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Wij werken samen met de pakketdiensten PostNL en DHL, waardoor al onze producten via één van deze twee verzendpartners worden verzonden. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u zo snel mogelijk uw track & trace-informatie waarmee u uw bestelling kunt volgen.
MILIEUVRIENDELIJK
Wij zijn van mening dat u niet extra hoeft te betalen voor uw verzendkosten. Om dit te bereiken worden sommige producten rechtstreeks vanuit de leverancier of het secundaire magazijn naar uw adres verzonden. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten en kunnen wij u de producten tegen een redelijke prijs aanbieden. Zo verminderen we de CO2-uitstoot en voorkomen we verspilling van grote voorraden.
Bij Wickly nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor de verzendkosten van uw bestelling als u in Nederland of België woont. Dan worden onze producten 100% gratis bij je thuisbezorgd. Woont u buiten Nederland of België, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Wij werken samen met de pakketdiensten PostNL en DHL, waardoor al onze producten via één van deze twee verzendpartners worden verzonden. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u zo snel mogelijk uw track & trace-informatie waarmee u uw bestelling kunt volgen.
MILIEUVRIENDELIJK
Wij zijn van mening dat u niet extra hoeft te betalen voor uw verzendkosten. Om dit te bereiken worden sommige producten rechtstreeks vanuit de leverancier of het secundaire magazijn naar uw adres verzonden. Hierdoor kunnen wij aanzienlijk besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten en kunnen wij u de producten tegen een redelijke prijs aanbieden. Zo verminderen we de CO2-uitstoot en voorkomen we verspilling van grote voorraden.
AFLEVERTIJD
Wij verwerken alle bestellingen binnen 24 uur van maandag tot en met vrijdag. Zodra uw bestelling is verzonden, kan het ongeveer 3-5 werkdagen duren voordat uw bestelling arriveert. Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, maar dit hangt allemaal af van hoe druk ons team het heeft!
NIETS ONTVANGEN?
Als de bestelling tijdens het transport verloren gaat of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (zelfs als dit wordt weerspiegeld in de trackinginformatie), wordt er een onderzoeksprocedure gestart bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing voor de klant. Meestal wachten wij eerst deze onderzoeksprocedure af en wordt er dan een nieuw product opgestuurd of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant moeten volledige medewerking verlenen aan de vervoerder.
Wij verwerken alle bestellingen binnen 24 uur van maandag tot en met vrijdag. Zodra uw bestelling is verzonden, kan het ongeveer 3-5 werkdagen duren voordat uw bestelling arriveert. Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, maar dit hangt allemaal af van hoe druk ons team het heeft!
NIETS ONTVANGEN?
Als de bestelling tijdens het transport verloren gaat of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (zelfs als dit wordt weerspiegeld in de trackinginformatie), wordt er een onderzoeksprocedure gestart bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing voor de klant. Meestal wachten wij eerst deze onderzoeksprocedure af en wordt er dan een nieuw product opgestuurd of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant moeten volledige medewerking verlenen aan de vervoerder.